Städfirma i Stockholm med kunden i fokus

Som kund hos en städfirma i Stockholm är det viktigt att få den hjälp man behöver. Det oavsett om det är att putsa fönster eller ha en mer omfattande service.

Kristina hade plötsligt hamnat i en ovan situation. Hon hade precis blivit opererad och kommit hem från sjukhuset. Genast inser hon att det är mycket hon inte kan eller får göra innan såret läkt en del. Hon bor ensam i Stockholm och har sin familj i Örebro. Så det är för långt för dem att komma och hjälpa.

Hon har inget val utan börjar leta efter en städfirma som har sitt kontor i Stockholm. Hon behöver hjälp med disk, dammsugning, golvtorkning och lite annat smått och gott men inser snabbt att inte alla har dessa tjänster. Så hon får leta vidare men det är inte förrän hon kontaktar sin chef som hon får ett bra tips.

En flexibel städfrima

Hon kontaktar den rekommenderade firman som ska vara en pålitlig städfirma i Stockholm. Vid deras första kontakt förklarar hon för dem vad hon behöver hjälp med. Plus att hon har insett att tvätt också är en av de saker som hon inte klarar. Till hennes glädje visar det sig att städfirman är mycket flexibel och kan hjälpa henne.

De bestämmer att de ska göra en provstädning första gången innan Kristina bestämmer sig. Detta sker redan två dagar senare. Hon är mycket nöjd med den hjälpen hon får och hon gillar även den städerska som kommit. Till sin glädje får hon veta att hon kan få samma städerska varje gång. Då blir valet enkelt.